X FORUM SAMORZADÓW UCZNIOWSKICH
GIMNAZJÓW I SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH
POWIATU LUBLINIECKIEGO
Organizator: Liceum Ogólnokształcące w Psarach
Termin: 9 kwietnia 2015, godz. 9.00 – 13.00
Uczestnicy: Samorządy Uczniowskie gimnazjów i szkół ponadgimnazjalnych Powiatu Lublinieckiego
Cele forum :
- integracja młodzieży gimnazjów i szkół średnich,
- wymiana doświadczeń,
- prezentacja działań Samorządów Uczniowskich.
Tematyka konkursów:
I. Konkurs Fotograficzny:
temat: "Twarze"
Każda szkoła dostarcza trzy zdjęcia w formacie A4, zgodne z tematyką konkursu. Osoba wykonująca zdjęcie bierze na siebie odpowiedzialność za zgodę osoby znajdującej się na nim. Każde zdjęcie oceniane będzie oddzielnie, a punkty będą sumowane na koncie szkoły.
II. Konkurs "Mam Talent !"
Chcemy, byście przedstawili nam swoje pasje, talenty lub hobby. Prosimy każdą szkołę o przygotowanie jednego występu trwającego max. 7 min. Liczbę występujących ograniczamy do grupy max. ośmioosobowej. Zatańczcie, przedstawcie wiersz, piosenkę, skecz, żonglerkę piłką lub zupełnie coś innego.
III. Konkurs NIESPODZIANKA
Przygotowaliśmy konkurs, który wykonacie zespołowo, w trakcie uczestnictwa w Forum. Liczyć się będzie przede wszystkim pomysł!
Informacje ogólne:
— prosimy o potwierdzenie udziału w Forum do dnia 1 kwietnia 2015 na adres lopsary@interia.pl i podanie ilości uczestników,
— prace na konkurs fotograficzny prosimy dostarczyć do dnia 8 kwietnia 2015,
— wszystkie trzy konkursy będą oceniane w trakcie Forum, przez nauczycieli – opiekunów uczniów; szczegółowa punktacja i zasady oceniania zostaną przedstawione na Forum,
— punkty ze wszystkich konkursów będą sumowane na koncie danej szkoły,
— prace przechodzą na własność organizatorów,
— autorzy prac wyrażają zgodę na ich publiczną prezentację,
— o wszelkich, ewentualnych zmianach w organizacji Forum szkoły zostaną powiadomione drogą elektroniczną,
— pytania dotyczące Forum prosimy kierować na adres mailowy lopsary@interia.pl lub amusik@vp.pl
Nagrody i wyróżnienia
1) przyznane zostaną nagrody rzeczowe dla szkół za I, II i III miejsce; zwycięska szkoła będzie gospodarzem następnego Forum,
2) każda szkoła otrzyma dyplom za udział w Forum i podziękowanie dla Opiekunów Samorządów Uczniowskich.